Inatt drömde jag att Selina gjorde en Britney och rakade av sig allt hår.

Hej igen våra kära! Hur har ni det där hemma? Vi har det bra, sitter just nu på en bar och dricker en öl med whisky vid sidan om tillsammans med Simon. Simon är killen som var med mig när vi gjorde våran Open Water utbildning.
De senaste dagarna har verkligen gått fort, inte haft tid att tänka känns det som.

Kan knappt hålla koll på dagarna, eller, det kan man inte. Vad är det för dag idag? Jag gissar på tisdag.. Haha. Våran sista dag på utbildningen var det upp klockan 5 på morgonen, klockan 6 var det dags att åka till dykplatsen för första dyket. Vi hade hoppats på att se hajar och rockor, tydligen stor chans där vi var, de hade sett några dagen innan, men nej. Vi missar allt det bästa. Hur som helst så var det coolt. Niclas har följt med oss hela tiden och gjort fundives tillsammans med mig och Simon, det har vart bra för min skull. Vi var nere på 18 meter som mest tror jag, kändes ungefär likadant där som på 5 meter så det var ingen skillnad. Denna sista dagen hade vi även med oss Laura, som filmade oss. Efter våra två dyk den dagen hade vi egetligen ledigt resten av dagen, men jag hade inte gjort klart mitt prov. Det är en del där du skall kunna räkna en del, och som de flesta vet hatar jag matte så min hjärna slutade funka en stund. Efter lite extra pluggande så gick det faktiskt väldigt bra får jag säga. Hade 47/50 så det är jag ganska nöjd med!

Senare den kvällen skulle vi få se filmen av oss själva på dykskolan tillsammans med våran lärare Will och några andra. Den var rolig, och vi köpte en dvd även fast den var rätt dyr. Tänkte att det kunde vara kul att visa er där hemma! Efter det bjöd Will med oss alla ut att käka med några av hans vänner på en Indisk resturang. Otroligt god mat. Sen umgicks vi med Simon och Laura hela natten, drack öl och pratade. trevligt!

Igår var det ungefär samma sak igen. Vi bestämde träff med Will, Simon och Laura på en bar högt beläget här. Vi umgick och speladde lite biljard. Varför är alla andra så himla bra på det men inte jag? Förstår inte det, jag är fan sämst.. Får nog öva en del innan jag kan spela med dom igen :P
Will sa att han hade en överraskning till oss om vi gick därifrån samtidigt som honom, så det fick vi ju göra. Ingen kan ju undgå min kärlek till sköldpaddor, så han tog med oss till en dykskola där de räddat massa små fina sköldisar. Så fin överraskning alltså, jag blev glad. Alla blev glada! Resten av den dagen spenderades med bad, snorkling och gå från bar till bar tillsammans med Simon. Och nu sitter vi här tillsammans igen!

Förresten, det har blivit lite av en grej för folk här att försöka uttala mitt namn. Det går verkligen inte. Dom får inte till N, dom säger Sabilne. Som Bill. Så ja, jag heter numera Sabilne, sappan, Bill eller something like that. Det funkar ju det med eller hur! :)

Så, det var en liten uppdatering. Hoppas ni har det bra där hemma. Nu ska vi nog iväg och köpa lite cigaretter och sätta oss och käka någonstans. Imorn åker Simon hem så det är sista kvällen vi ser honom!
(Funkar inte att ladda upp bilder just nu så, håll ut, jag försöker imorn igen.)

/Sabilne

Dykskola, Sabine duktig. Trevliga människor. Sitter på bar med Simon och Sappan. Allt är bra på alla sätt. =) Hoppas alla mår bra! Kram // Niclas 


Kommentarer
Lina

Men SLUTA RÖKA! Hälsa Simon det också.

2012-12-04 @ 19:49:08
Anonym

Skulle skriva samma som ovanstående! Grr!

2012-12-05 @ 12:38:35
Jennie Wilhelmsson

Oj det var jag som skrev haha tryckte fel :)

2012-12-05 @ 12:39:44
URL: http://jenniewilhelmsson.blogg.se/
Bestest creation/Selina

Sabine, att sluta snusa bara för att börja röka? Du kommer in på mammaspåren här..

Katter och kanin mår bra, nu börjar även Mysen vara snällare mot dem andra för jag vägrar bära hem henne då och då som förut! Hon lät inte Cornelius sova med mig först, såå elak så jag stängde in henne på toaletten!!

Btw, skitdumt att jag inte har haft mammas lilla kamera i lägenheten! Cornelius har haft så mycket skoj för sig, så jävla underlig! Jag ska fan måla upp små skisser till er så att ni får se ändå. Han är inte lugn alltså. <3

Ha det bääst! Du är modig som dyker binis! Vi är stolta över dig, puss pussssssssss.

2012-12-05 @ 14:03:16
Maria

Längtar redan efter nästa inlägg från er. Underbart att ni har det så himla bra! Vi vet att du kan Sabine ...... snart vet du det själv också!!! Är du färdig med dykcertifikatet? Lät så?! Du är modig som fixar det trots mina försök att lära dig dyka för länge sedan.
Hade inte heller någon tanke på internationella språk och uttal när du fick ditt namn ...... Men nu har du ju många att välja på, kan säkert vara bra eller i alla fall omväxlande.
Väntar på lite fler bilder, vi behöver dem här i snöyran! Gärna sköldpaddor, men det vet du.
Var rädda om er och som flera andra sagt, rök inte, du har ju slutat snusa!! Puss på dig och kram på Niclas

2012-12-05 @ 21:42:00
Senilaselina

Glömde påpeka att jag gillar rubriken. Nice.

2012-12-07 @ 23:03:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0