Koh tao och påväg till samui

Lite försenat inlägg.

 

Hej allihopa, just nu sitter vi på båten påväg mot koh samui. Det känns lite tråkigt att lämna tao men kul att komma iväg mot något nytt. Vi har fixat open water certifikatet till Sabine och jag har gjort en refresher på min så vi är redo att dyka vidare. Nu är planen att stanna på samui 2-3 dagar så att sabine får shoppa lite och sedan resa vidare till antingen koh lipe eller similian islands. Vi har hört mycket bra om det sistnämda men har inte riktigt bestämt oss än. Vi fick ett tips om att hoppa på en "liveonboard" båt där man bor på båten och dyker hela dagarna i 4 dagar vilket också låter intressant.

För övrigt så har sabines telefon och kamera gått åt i en olycklig kajak-olycka.

Vi har som tur är min telefon och sillans kamera kvar, (som vi är mycket försiktiga med) och ni ska nog få se några fler schysta bilder snart. Hoppas alla har det bra hemma. Vi saknar er och allt sånt. Hadefinthej.

P.S

Vi har vart på samui några dagar nu och det har inte vart lika bra som tao men helt okej. Vi har hittat några små presenter till Maria och Sanna och jag har en planerad present till Charlott men har inte hittat riktigt rätt än. 

Resten av er får hoppas att vi hittar något trevligt på similian islands dit vi reser imorgon. ;)

Kram!

 



Kommentarer
Maria

Tack snälla för att ni skriver, jättekul att läsa. Är väldigt stolt över Sabines fixade dykcertifikat! Hoppas nu att ni får se en massa fint men var rädda om er! Kram kram

2012-12-10 @ 09:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0