Ska det vara så svårt.

Jag har egentligen flera saker som jag behöver göra innan jag försvinner över en månad. Jag tror inte det har att göra med att jag är lat, för jag sitter ju här hemma och är rastlös. Jag vill bara inte göra alla de saker som jag måste göra. Jag gör tydligen bara de saker jag vill göra, omedvetet, till en början.

Idag har jag i alla fall lyckats göra en del. Tagit sista vaccinet som behövdes och köpt anteckningsbok,mascara och ungefär 10 kilo kaninmat. Alltid något! Tobbe skulle iväg en stund innan mig så han ringde och undrade om vi skulle umgås lite. Det var trevligt, jag har inte träffat honom på ett tag så det kändes kul! Vi gjorde allt det vi skulle göra, och hann med en snabb fika innan han körde hem mig igen! Hade hoppats på att få träffa Jennie och Mathilda idag oxå, men jag visste ju om att hon inte mådde bra så vi struntade i det :( Nu hoppas jag verkligen att vi kan ses på fredag, för vi MÅSTE träffas innan jag åker! :)

Nu ska jag ta min sista kopp kaffe för dagen/natten, sedan ska jag sova. Imorn är ingen speciell dag, men kanske ska försöka få ordning på mig själv och packa lite. Sen är det jobb som gäller, tydligen med bredvidgång.. Jaja, går nog bra hur som helst!


Kommentarer
Selinlininlinina

Det kommer att gå så bra så!! Du är bättre än du tror, och enkel att prata med. :)

Svar: Tack du. Och detsamma, för det mesta ;)
SabineS

2012-11-13 @ 20:42:20
Jennie

Du är FÖR söt <3

2012-11-28 @ 20:29:55
URL: http://jenniewilhelmsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0