BECK.

Igår sprang jag runt som en galen höna. Jag började kolla igenom kläder som jag ville ha med, men det slutade ju såklart med att jag tyckte att jag var tjock och inte ville ha med mig nånting alls.. Efter det var det ingenting som var bra, inga kläder, ingen mat, ingen dricka, ingen resa och absolut ingen film. BECK, äru knäpp? (Det slutade med att vi såg Beck i alla fall, jag tycker ju egentligen om dom!) Varför är jag född med denna stressgenen egentligen? Skulle vart så mycket enklare om jag bara kunde hålla mig lugn.

Hur som helst. Idag har vi skrivit ut alla våra biljetter, kan vara bra att ha! Niclas har även bokat ett hemligt hotell. Ska tydligen vara lite lyxigare, men jag får inte veta vad det heter för då kommer jag tydligen snoka enligt honom. Skulle jag väl aldrig? ;) Det är Hotellet i Bangkok, där stannar vi i 3 nätter. Ska bli roligt att se vad de har att erbjuda i shoppingväg! Vi kommer ju knappt ha med oss några kläder, så jag hoppas att det är bra.

Annars är det ju Fars dag idag. Jag och Selina köpte en triss, en sån speciellt för fars dag, och sen fick han en flaska av förra årets glögg. Det uppskattades mycket! :) Niclas åkte tillbaka till Oslo idag, så jag spenderar min kväll ensam. Har passat på att epilera benen. Självklart med ett glas vin bredvid, annars går det inte! Sitter just nu med ansiktsmask och fötterna i fotbad, det är ju inte direkt varje dag!



(Försöker inte alls se extra äcklig ut)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0