Julskinka.

Detta är nog sista inlägget från oss i Thailand. Vi checkade ut från vårat boende klockan 12 idag, men sitter just nu uppe på en av deras "verandor". Det är fint här, solen skiner vid sidan om oss men vi sitter skönt i skuggan. Läser lite ur våra böcker (har fått Niclas att läsa Twilight..) och dricker en öl. Ska väl inte ljuga, en och annan cigarett hänger på oxå (När vi väl kommer till stockholm är det slut på det!). Vi pratar om allt och ingenting, viktiga och oviktiga saker.

Denna sista dagen på vår semester är lugn. Andra kanske skulle ha stressat runt Bangkok för att se så mycket som möjligt, men vi känner oss färdiga. Vi har tänkt ta det lugnt här någon timme till innan vi tar oss någonstans för att äta lite. Sedan vidare mot flygplatsen. Och hem! Som jag sagt så många gånger dessa senaste dagarna så längtar jag verkligen tillbaka. Thailand är riktigt fint och härligt, och jag hade nog kunnat stanna längre, om det hade vart planen från början. Nu känns det bara skönt att snart sitta på planet tillbaka till kylan. Vet inte om jag kommer stå fast vid mitt ord när vi väl har landat, men jag längtar efter en skön, kylig promenad instoppad i tjock jacka och vinterskor. Andas frisk luft, för det finns fan inte här i alla fall!

Jag tror vi landar i Stockholm klockan 9 på morgonen, imorn. Därefter blir det hem till Niclas farmor och faster där oxå hans far finns. Förhoppningsvis som en överraskning, för vi har inte talat om det för dom!

Vi hör av oss när vi är i Sverige. Glögg och julskinka, here we come!
Puss.

(Inga bilder för internet vill absolut inte samarbeta)







Kommentarer
selli

Hahah, Niclas läsa twilight? why?

2012-12-22 @ 10:01:16
Jennie Wilhelmsson

Åh snart måste vi ses!! <3

2012-12-25 @ 00:09:15
URL: http://jenniewilhelmsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0