Kissande sjögurka.

På tal om något annat. Här finns det sjukt gott om sjögurkor, och ser du inte vart du sätter fötterna på vissa ställen så är det stor chans att du trampar på en. Det vill du inte, eller inte jag iaf. Tycker att de är rätt äckliga. Ser ju ut som en svart, slemmig gurka.

När vi var på Koh Tao och badade vid banana rock så var det en liten thaipojke där (tror hans pappa ägde en av restaurangerna) som började leka med oss. Först skulle han hålla på med nån typ av "kampsport" med Niclas, som var sjukt underhållande att se. De stog och fajtades en stund, både på land och i vattnet. Sen tyckte han väl att jag skulle vara med och leka så han började skvätta vatten med en satans kraft. Trodde inte en sån liten unge kunde få till såna skyfall, men han hade väl övat! Efter ett tag så tröttnade jag lite och försökte undkomma vattnet, vilket han såklart förstod. så han tog det lugnt en stund, trodde jag. Egentligen letade han upp sjögurkor på bottnen. Han märkte snabbt att jag inte ville vara i närheten av dom.. Inget smart drag av mig att försöka springa därifrån, det triggade honom bara ännu mer. Så han jagade mig runt hela stranden med äckliga gurkor i nävarna.

Tillslut gav jag mig och försökte övertyga mig själv om att de inte var så äckliga ändå. Då tog han upp den som en pistol, tryckte på den så den sprutade, i mitt ansikte!! Det hade jag absolut ingen koll på. Okej att det antagligen bara är vatten, men hur gott låter det?



Kommentarer
Kicki

Åhh vad kul att läsa och se bilder på er resa...
Har inte varit inne och kollat så mycket tidigare men nu körde jag racet och sträckläste allt!;))
Skönt att höra att ni har det bra, häftigt med dykningen (Sabine hejja dig! ) skall bli kul att höra mer när ni kommer hem!
Var rädda om er och trevlig resa hem! <3
Kramar Kicki och alla småkusinerna

Svar: Kul att höra att du oxå läst lite, även om det kom lite efteråt! Puss! :P
SabineS

2012-12-21 @ 09:12:09
Sillidill

HAHHAHAH så jäävla roligt! :D Fyfan, jag hade dött. Och jag håller med Kicki, roligt att läsa. :) Hur som, ha det bäst och ring ring när ni kommer till sverige. Tata for now bästis

2012-12-21 @ 09:20:13
Jennie

HAHA BÄST !!!

2012-12-21 @ 16:56:30
Maria

Du har underhållit många fler än du tror, de har bara varit dåliga på att kommentera. Puss, vi ses snart och jag längtar nu!

2012-12-22 @ 01:35:48
Kenny

Niclas sjögurka sprutade dig i ansiktet med andra ord :D

Svar: Haha...
SabineS

2012-12-26 @ 19:56:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0