Fyra timmars sömn och en kopp kaffe.

Efter min sista natt på jobbet för detta året, tog jag bussen hem. Fyra timmars sömn och en kopp kaffe senare åkte vi mot de skönaste småhundarna som finns. Tilly blev superglad av att träffa alla hennes favoritmänniskor samtidigt, och hennes valpar var lika fina som de brukar! Perfekta huvuden, perfekta öron, perfekt överallt! Vet inte om det bara har att göra med Tilly, eller om det är själva rasen det handlar om, men det finns inga finare hundar alltså! Jag önskar jag vore 35, hade full koll på livet och kunde skaffa mig en liten! <3
När det väl är dags för en hund så är jag i alla fall övertygad om vad det blir för någon, OCH vart de kommer ifrån!

Efter det var vi hemma hos storasyster Sanna en stund, lagade mat, drack kaffe och råglodde på Dexter. Sjukt bra serie! Och, sjukt god mat. Påminde mycket om flygande jacob, minus ett par ingridienser!

Nu senare på kvällen har jag bara vart hemma, flummat runt som vanligt och försökt packa, även fast det inte blir så mycket packning alls. Meeen, jag har i alla fall fått bort en del saker, så, minus i packningen är alltid bra! :)
Om några timmar är det dags att gå upp igen. Är tänkt att jag ska träffa far på morgonen och åka ut till faster en stund. Efter det blir det förhoppningsvis en träff med Jennie och Mathilda! :)



(Förra kullen, jag tror det är Dallas)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0