Förkylning som aldrig går över.

Åh, Jag är så extremt trött på att vara förkyld. Varje morgon vaknar jag med en slemklump i halsen som är större än en tennisboll. Seriöst. Jag tänkte att jag skulle hinna träffa alla som jag vill träffa innan vi åker, för jag hade två veckor på mig, utan jobb. Men sen blev jag sjuk, och nu idag fick jag reda på att jag visst ska jobba lite nästa vecka. Nu får det väl bli som det blir. Känns bara tråkigt om jag inte ska hinna träffa alla, för sen så kan vi ju inte ses fören efter jul.. 

Annars då. Jag börjar få lite packnings-panik. Som jag alltid får. Jag har ingen aning om vad som är värt att ta med sig, och jag har absolut ingen aning om vad jag ska packa i. Niclas har sin ryggsäck, men jag har nog ingen som är tillräckligt bra. Vaknar mitt i natten med massa funderingar, haha, typiskt mig..

Så, nästa grej att göra blir att gå ner i källaren och se om det finns en lagom stor väska, helst ryggsäck då!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0