En helt ny värld.

Som vanligt så har jag ju gått in på denna blogg ungefär 1000 gånger sen sist jag skrev, och försökt skriva någonting som betyder något. Som säger något. Men det är ju egentligen inte det som är meningen med denna sidan, det har jag ju alltid sagt. Jag skriver ju bara för mig själv, för att få utlopp för känslor, tror jag. Sen är det ju roligt om någon tycker att det är intressant att läsa såklart!

Nu är det ju i alla fall så att Selina har ännu en gång hjälpt mig att fixa till bloggen så att jag ska trivas bättre. Jag valde bild, och hon fixar resten. Ibland har jag det bra! :)

Jag tänkte att eftersom jag och Niclas ändå ska vara bortresta under en ganska lång period (speciellt för min familj) så kanske det kan vara bra att ha denna sidan att uppdatera sig på! Så, nu har jag ännu en gång tänkt försöka ge mig på detta med bloggning, så får vi helt enkelt se hur det går. Det borde ju i alla fall hålla i sig nästan till jul, eftersom det är då vi kommer hem! ;)

Det är inte lång tid kvar innan vi påbörjar resan mot Thailand, bara lite mer än en vecka. Känns helt overkligt. Häftigt. Jag har så länge jag kan minnas (sen jag började resa) velat åka till just Thailand. Man ser alla otroliga bilder, som ser ut att komma från en sagobok.Man hör vad folk berättar, vad de tycker. Nu ska jag få avgöra själv, vad som faktiskt stämmer enligt mig. Det ska bli sjukt spännande, intressant och helt ärligt så är jag ganska nervös!

Att göra en sån här resa är helt nytt för mig, men jag går in i detta med en positiv inställning. Jag hoppas att jag lär mig mycket. Till exempel att inte vara så jävla nervös över att prata engelska, lära känna nya människor med öppet hjärta. Vi får se, hur som helst ser jag fram emot detta extremt mycket!


Grekland - Kefalonia 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0